Sutarday morning

Datumet: 2008-09-06 Tiden: 11:22:35

God morgon folket :) Hoppas ni har fått en skön nattsömn, det har jag iaf fått. Som jag anade så somnade jag in i Sams famn under andra filmen efter promenaden. Det är helt enkelt svårt att låta bli då det är så förbaskat skönt! Hade jag fått bestämma hade jag somnat in så varje kväll :)
Idag blir det faktiskt partaj för min del. Min käre vänn Carro fyller 18 vid 12 skiftet så hon ska ha middag hemma hos Nicole och sen ska vi gå ut senare. Min första utgång. Nu får vi bara se hur det går ;) Ska iaf bli skit skoj att ha med sig kameran under tiden då vi är hos N. Första gången jag tar med den på en tillställning så tjejerna får se upp ;)

Snart ska jag promenera till Kista med mamma och kolla lite grejer. Det är trots allt nästan 5 timmar kvar tills vi ska vara hos Nicole så har gott om tid.

Uppdaterar senare igen.
Puss o kram så länge

Kommentarer
Postat av: jennifer&julia

Hejhej, vad gör du?

kolla gärna in vår blogg också och kommentera ;P



Kramar

2008-09-06 @ 11:49:49
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0