this wierd feeling.

Datumet: 2008-09-01 Tiden: 19:17:03

Tränade lite hemma, sen var jag ute och sprang. Gjorde det innan middagen för att vara lagom hungrig när jag väl skulle äta. Dessvärre har jag inte haft något sug efter mat alls - trots att jag åt sist vid 12. Samma skedde igår också. Mår illa och blir inte sugen på något. Hoppas på att det inte är något som går bara. Nu har jag dock bestämt mig för att äta lite kyckling och sallad iaf. Blev lite sugen på rhode island så lillebror sprang ner och köpte det åt mig - söt som han är :)

Puss o kram så länge!



Ussch så irriterande. Det fanns en enda sak som fick mig lite sugen på att äta. Och självklart ska just denna saken inte finnas för tillfället. Hello lyckodag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0