Todays outfit

Datumet: 2008-09-11 Tiden: 20:43:41


Kjol och strumbyxor H&M, tröja MQ

hello allesammans :) Mitt uppe i alla tv program, men jag skriver ändå ;) Dagen har varit fantastisk, faktiskt. Studentplanerna får en att bli alldeles varm inombords. Det känns verkligen som om det kommer bli toppen och vi gör vårt bästa. Mer info får ni senare om detta, ej tillåtet än.. haha.
Sen har jag varit med pojkvännen min och vi har myst ner oss i sängen och även spelat spel med mamma :) Just nu är det pepsi max, vindruvor, top model och sängen som gäller för mig. Sam har åkt hem så är dessvärre ensam. Men snart börjar ju heroes också ;) Hur har din dag varit?

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0