Måndag

Datumet: 2008-02-04 Tiden: 07:37:23

God morgon läsare :) Sovit gott?
Jag har iaf sovit bra. Drömt en massa drömmar dock om bland annat dans. Iaf, har precis käkat gröt och ägg(vitor) och ska börja göra mig iordning snart.
Så idag är det måndag igen. Har tre lektioner idag och sen så slutar jag vid 3 tiden. Därefter är det jobb som gäller, och sen måste jag nog hem och plugga, dessvärre.
Vad har ni för er denna måndag?

Gud, har sådan otrolig lust för att börja träna oftare igen som jag gjorde tidigare. Tycker det är skönt att få den där tiden och bara ge dem till mig själv. "Varsegod kim, här har du. Två timmar åt bara din träning" "Tack Kim" Underbart :) Dansen innebär rutiner iaf, men ska se till att ta fler friskis pass också. Måste nog helt enkelt skaffa ett ganska säkert träningschema. Jag kan dock inte rista in det mesta i sten, då plugg kan komma upp, men så gott det går! Tränade trots allt 7 pass i veckan för ett år sen, så kan nog få tid till några den här terminen med :)

Ne nu babblar jag förr mycket. Dags att göra sig iordning!
Ha en toppen måndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0