Onsdag

Datumet: 2008-02-27 Tiden: 10:04:06

God morgon :)

När jag vaknade av väckarklockan imorse hade jag fått ett meddelande från mor min. Det stod att lillebror inte behövde vara på fritids vid nio utan runt halv tio - tio. Detta gjorde så att jag tog mig friheten till en extra halvtimma sömn och sen gick jag upp och tog en varm dusch :)
Nu har i alla fall lillebror sprungit iväg och jag sminkar mig och fixar det sista inför resan. Mitt tåg går om ca 2 timmar så ska röra mig härifrån om senast en. Nu gäller det bara att få ner skorna och sådant annat "sista minuten" pack och sen är jag klar, så det är ganska skönt i alla fall.
Som tidigare nämnt kommer uppdateringen vara ganska dålig fram till fredag eftermiddag. Har fortfarande inte fått hjälp med mobilbloggningen så vet inte om jag kommer kunna lyckas med det över huvud taget. Men men, jag är säker på att ni klarar er utan mig :)

Hoppas ni får det toppen under dessa dagar!
KRAM på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Hoppas du hittar tricket o kan uppdatera! Ha en trevlig mini semester! =)

2008-02-27 @ 12:33:30
URL: http://pumpelumpan.blogg.se
Postat av: Johanna

Hoppas du har det bra! :)

2008-02-27 @ 15:47:15
URL: http://joohaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0