God natt

Datumet: 2008-05-26 Tiden: 21:07:21

Blev inte så mycket mer skoj från mig idag. Inte ens en dagens klädsel. Är helt slut efter pluggandet, tyvärr. Vill bara lägga mig ner i sängen och somna in, underbart!
Tänkte iaf vara snäll och bjussa på en bild på mig :) Whoho. Så det blir något sådant idag.

Imorgon har jag arobics första timmen på idrotten. Därefter blir det håltimme och lunch fram till rättegången så det blir skönt! Hinner förberede det sista då.

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och kolla på film eller tv eller något. Kanske läsa en bok :) Lata mig en stund ska jag göra iaf! Hoppas ni sover lika underbart som jag kommer göra!
God natt!


Kommentarer
Postat av: kristin

svar: tack för tipset :). har du testat det någon gång :)?

2008-05-26 @ 21:16:15
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vill förnya min bloggdesign!!! Vill du??! Kramis

2008-05-27 @ 09:36:13
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0