I want it.

Datumet: 2008-05-21 Tiden: 20:31:05

Nu har jag kollat klart på föräldrarfällan iaf :) Det tog sin tid med alla små gånger, men till min förvåning höll ljudet hela vägen igenom! Lär kolla på den några 100 gånger till så det är ju härligt.

Någon som ska kolla på pussy cat dolls? Har inte bestämt mig än men man kanske hamnar framför tv:n för att se vad det hela är om denna gång :) Annars ska jag nog inte göra så mycket. Möjligtvis fixa en design efter eller något.
Pojkvännen kommer hit sen iaf, så det ska bli mysigt. Börjar halv 1 varje torsdag nu fram till slutet så det är underbart!

Kan dock inte sluta drömma om en sådan där ny underbar kamera ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0