Saker blir inte alltid som man tänkt sig

Datumet: 2008-05-21 Tiden: 23:43:30

Jo det var ju typ planerat att jag skulle gå och lägga mig nu, tillsammans med Sam. Men problemet är att Sam inte är här. Han sitter nämligen någon annan stanns och kollar på den där matchen som dragit ut på tiden.

Kim: Så du är här typ vid elva eller något? Om matchen är 1,5 timma.
Sam: Ja det är jag nog, men sen kan det bli förlängning och straffar.

Dum som jag är så fokuserade jag mig nog mest på den första delen av meningen, trodde inte att den sista hade någon betydelse. Trodde inte att förlängningen skulle bli såhär lång iaf. Men ack så fel man kan ha.

Ser ändå fram emot hans besök :) Har ju trots allt sovmorgon (tre gånger sagt, tredje gången gillt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0