Ensamt myspys.

Datumet: 2007-12-14 Tiden: 19:52:27

394651-8

Som jag nämnde förr så kommer inte min kompis hit förrns vid 00, så får sitta ensam och myspysa några timmar till.
Gick ut nyss faktist, första gången idag, och köpte hem lite smask :) Lite vindruvor, chashew, äpplen och dricka :) Smaskens! Ska se om någon film som kommer på tv är bra, flera stycken som kommer ikväll ju! Sen är jag faktiskt lite smått sugen på att de shreks tomtefilm, men den kommer ju inte förrns imorgon, tråkigt nog. Tycker om både ettan och tvåan, men har dock inte sett trean än, men det är något som finns med på ska göra listan ändå.

Ne nu ska jag kila till soffan som ligger en meter härifrån, haha.
Ha en fortsatt trevligt kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0