Fint

Datumet: 2007-12-18 Tiden: 15:26:52

Har precis stekt mina första hamburgare :) haha, fan vad lame det låter, men så är det iaf. Mamma och jag var ju på willys för ett tag sen och köpte fiberrika bröd, så när jag kommer hem från jobbet ska det ätas :) Älskar hemmagjorda hamburgare när man har full kontroll över hur det görs, innehåll och kvalite. Klarar inte av att äta hamburgarna som finns ute, har inte ätit dem på flera år.

Btw, kollade ut genom fönstret när jag skrev och allt var nästan läskigt rosa. Himlen speglade av sig typ. Nu är dessa dessvärre mer på träd och himmel, men färgen spred sig på det som jag valde att inte ha med också :) Otroligt fint om jag får säga det själv. Himlen är bra vacker :)

394651-13

394651-14

Men men, nu ska jag snart kila iväg till jobbet, ungarna väntar :) Får se vad vi hittar på idag. Men ni får ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0