God kväll :)

Datumet: 2007-12-29 Tiden: 21:37:30

Var i täby idag, men hittade dessvärre inget speciellt :/ Det enda som köptes var godis från coop till nyår. Haha, men det var typ det. Det stängde ganska tidigt, vi åkte ju inte förrns strax efter fyra och var där ungefär halv 5, så då hade vi bara en och en halv timma på oss!
Kollade på BR efter något till lillebror, men fy vad otrevlig peronalen verkade! Hittade ingenting där iaf, så nu måste jag åka iväg en snabbis imorgon förmiddag och försätta leta efter paketen, innan allt ska öppnas.

Ikväll ska jag väl inte göra något speciellt. Kanske kolla på någon film eller liknande, eller flumma runt på photoshop :) Annars vet jag inte. Pojkvännen gick precis då han skulle sova hemma idag, tråkigt nog, och det är för sent för att ge sig iväg. Gör ifs inte så mycket, är ganska seg och vill vara pigg imorgon så jag kommer upp på morgonen :)

Sitter och funderar ut nyårslöften, men har inte kommit på några fastställda än men får väl säga till när jag gör det. Vet knappt vad som händer på nyår ens, förutom middagen här hemma. Trodde först att jag skulle hem till tjejkompisen men det blev ändrade planer. Men något blir det väl av iaf :) det blir det alltid. Ska vara med pojken iaf.
Har ni något planerat inför nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0