God natt!

Datumet: 2007-12-13 Tiden: 21:00:38

Somnade en stund sen på dagen idag :) men det var endast ca 4 timmar, det kändes inte smart att sova längre, så gick upp vid tre. Därefter åkte jag in till stan för att äta middag med mor och syster, men sen glömde syster mobilen hemma och det hela drog ut på tiden. Det blev inget till slut då min systers buss som hon skulle ta gick.
Mötte upp tjejkompisen sen och åkte iväg till dansen. Var inte med, vågade inte, vill inte riskera att bli sämre om jag faktiskt är sjuk.
Iaf så är det första gången jag träffar min danstränare denna termin. Hon har varit i USA, så vi har haft lite andra olika lärare under tiden. Dock slutar dansen snart så vi fick inte så mycket tid med vår ordinarie. Idag fick jag även reda på att hon inte kommer ha dans nästa termin! Det känns ganska konstigt med tanke på att jag har gått hos henne nu i några år.
Men förändringar kan ju också vara bra, och det kan det nog vara denna gång med. Man kanske söker sig lite vidare och utvecklas med hjälp av andra lärare och andra stilar.
Iaf så tror jag att jag kommer börja på gympa på F&S nästa termin, bortsett från baletten och housen och eventuellt modern. Tycker om att hålla igång :)

Nu måste jag dock hoppa i säng. börjar nästan få huvudvärk av tröttheten!

Sov så gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0