God natt!

Datumet: 2007-12-27 Tiden: 22:24:43

Nu ska jag hoppa i säng. Har inte hunnit fixa bilderna men får göra det till imorgon om jag kan :) Vi har spelat kort fram till nu ungefär. Vann inte, men kom 3 av 5.. Haha, inte sisst iaf.

Gav iaf presenten till N. Det var en flaska med en typ lång polkagris korv i botten. Häller man vodka i den och låter de stå under ett dygn så blir de polkagris shots :) Skit smart, och inte alls dyrt. Till det fick hon ett litet glas att ha till. Fick en ljuslyckta av henne att hänga i fönstret. Den var i olika röda färger så den passade super till mitt rum! :)

Nu måste jag hoppa i säng. Börjar halv 8 imorgon och måste och tvätta annsiktet och borsta tänderna nu innan jag går och lägger mig med! Hoppas på mer sömn än gårdagen.

Sov så gott allesammans. Kanske slänger in ett inlägg på lunchen imorgon med, slutar dagen 4 då iaf.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0