Kvällen

Datumet: 2007-12-15 Tiden: 23:19:26

Blev hemma trots allt. Hade verkligen ingen lust att åka dit när jag var tvungen att åka hem själv, eller sova kvar. Men jag kollade på shreks jul iaf, tyckte den var himla mysig :) Shrek 2 har jag redan sett så små kollade lite bara. Nu kanske jag ska kolla på ännu en film, men det blir nog någon jag har här hemma. Tänke först hyra en film, men det är försent nu, tiden bara gled iväg. Har iaf setat och kollat efter något att ha på sig till jul. Hade egentligen velat ha en hög svart kjol och en vit skjorta, men jag har varken tid eller pengar till att fixa något sådant nu, så det kanske får bli till nyår.
Får försöka leta vidare efter något annat, annars är det bara att leta i garderoben :)

Men men, ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0