Tips

Datumet: 2007-12-18 Tiden: 22:20:35

Nu ska jag hoppa i säng. Har setat och pluggat in orden och även filat ner mina naglar :( nu ser det ut en mansnaglar, korta och oanvändbara= det går ej att ta upp nålar eller klia sig på benet om det skulle behövas. haha. Men jag gjorde detta för att börja om med min kräm som jag köppte förr.



Den är starkt rekomenderad, den funkar när man använder den som man ska. Hitta endast en bilder där språker på den lilla kartongen inte var svenska men på min står det iaf "närande creme för naglar" och den är för torra, svaga och skadade naglar. Finns att köpa på åhlens för mellan 100-200 kronor. Den räcker länge då det krävs så lite vid användning.

Ne nu ska jag sova, sov så gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0