Måndag

Datumet: 2008-04-21 Tiden: 18:45:25

image282Hej allesammans!

Hoppas er dag i detta soliga väder har varit toppen! Min dag har gått lite i vågor, men ska ej klaga. Imorse hade jag en riktigt sådan där dag när inget i garderoben tycktes passa, och jag har insett att jag skulle vilja ha ett par nya skor :) Jag har nu bytt om till mjukis kläder och det tror jag inte att ni tycker är något vidare kul att se bild på så jag skippar det där idag!

Sam åker imorgon bitti men jag har iaf haft turen att spendera lite tid med honom idag. För det första så gick han upp tillsammans med mig imorse och åt frukost :) sen så råkade jag få med mig hans halsduk till skolan så då höll han mig sällskap under lunch rasten, och sen hade jag turen att ta samma tåg som honom nu när jag skulle hem från jobbet!
Är bara så otroligt tacksam över att ha honom, och det verkligen pirrar i kroppen nu när vi ses :) Kommer nog sakna honom extra mycket denna gång känns det som, men samtidigt är jag väldigt glad över att han åker iväg på den där resan!

Nu ska jag sätta mig och plugga. Och ikväll så blir beställningen av (ÄNTLIGEN). Lägger upp bilder på detta senare.

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0