Onsdag

Datumet: 2008-04-23 Tiden: 19:23:33

Hej allesammans!

Kan knappt fatta det själv, men jag försov mig imorse!! Jag hade ju nationella och allt. Som tur var kom jag i tid ändå, och jag tror faktiskt uppsatsen blev rätt bra. Mvg kvalite vet jag dock inte om det är, men hoppas!

Har jobbat idag också och nu ska jag sätta mig och plugga snart fram till Top Model. Har ju historia prov imorgon.
Jaja, nog med de tråkiga. För vet ni vad? Madde kommer hit på lördag :D Min Sala polare. Fy fan vad mysigt det ska bli att få träffa henne igen! Vi håller tummarna för ett bra väder och blir det de så blir det nog att vi tar en glass inne i stan med några klassisar vid hamnen, och sen lite fik och shopping och sådant, supermysigt!

Angående design; Jag vill börja med detta igen. Dock kommer det kanske inte ha samma flyt, men kommer hålla igång så gott det går. Har trots allt fullt upp i skolan.
Till er som redan har min design på er blogg och ändrade bloggadressen; Skulle bli jätte glad om ni orkade ändra tillbaka. Förstår er om ni inte orkar, jag krånglar ju som bara den, men det uppskattas :)

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0