Stuck in 1990?

Datumet: 2008-08-06 Tiden: 12:53:30

Hej på er! Har precis haft lunchrast och fixat lite bankgrejer. Visst låter det rätt seriöst? Bankgrejer. Dock är det inte lika ballt som det låter. Har i själva verker endast bytt ut mitt kort, så att jag ska kunna betala via nätet, och skaffat ett extra konto. Jag är hur som helst superglad för detta :)
Efter bankbesöket blev jag riktigt sugen på en chai latte med soyamjölk. Ska jag vara ärlig så förstår jag inte vad de flesta caféägare tänker med. Varför har man inte soyamjölk?! Det är ju helt onödigt att inte ha det. Det borde ju stå på inköpslistan precis under mjölken :S Ne, riktigt trist säger jag bara. detta borde bättras på! Det är ju trots allt år 2008 ;)

Har iaf fått den goda nyheten att mina hörlurar har anlänt nu så jag ska och hämta dem så fort jag kommer hem :)
Nu ska jag hur som helst göra lite nytta.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Katinka

Haha, kanske inte fullt så mysigt :P Det är om jag lyckas undvika att hetsäta ikväll.

2008-08-06 @ 14:23:10
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Wooltiti

oh, tackar :)

snygg header måste jag säga..

2008-08-06 @ 15:38:19
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0