Inte som jag tänkt mig

Datumet: 2008-08-01 Tiden: 23:47:17

Hela den här dans grejen gör att det surrar överdrivet mycket i skallen på mig. Hade sett fram emot mina moderna och jazz lektioner otroligt mycket. Speciellt på detta ställe och med denna tränare då jag vet att jag får bra lektioner för ett bra pris. De allra flesta ställerna tar mellan 2300-2900 för sina klasser och då är de under ca 15 veckors tid och 1,5 timme i veckan. Jag tycker det känns lite väl dyrt, och det skulle svida att betala uppåt 6000 för ett kort där man får dansa hur mycket man vill utöver 3 fasta klasser. Okej om jag hade tiden till att verkligen utnyttja kortet, men det vet jag att jag inte kommer ha. Jag hade som plan att dansa tre gånger i veckan - men den planen är mer eller mindre sprucken nu.

Vad ska jag träna nu? Var ska jag träna nu? Detta blev ett totalt nederlag för mig.
Fy ush och blä.

Ne vi hörs imorgon.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0