Not a single dance step..

Datumet: 2008-08-20 Tiden: 19:06:30


Jeans av märket G star, linne från bikbok och poncho (ny) från GT.

Hej igen! Ne, det blev inget av dansen. Visst ville jag gå, men ändå fick jag en dålig magkänsla och det kändes bäst att lita på magen. Jag blev trots allt av med mobilen en gång då jag inte gjorde det. Men middag på torget med Nicole blev det iaf. Riktigt god ost och skink sallad med nybakat bröd till blev det för min del, mums! Tänkte egentligen krypa ner i soffan med mamma nu, som känner sig lite dålig, men det verkar som om hon har somnat. Nåväl, film blir det för mig iaf! Vad ska du själv hitta på?
Puss o Kram


Osminkade jag :)

Kommentarer
Postat av: Sanaa

vilken mysig kofta!

2008-08-21 @ 16:33:32
URL: http://sanaakaf.blogg.se/
Postat av: Laura!

Gaah va mysig poncho! :D

2008-08-23 @ 21:58:08
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0