Said and done

Datumet: 2008-08-18 Tiden: 12:57:30

God eftermiddag :) Jag vaknade nog runt 9 första gången imorse. Övervägde då att sätta på tv:n men lät bli. Det hela resulterade i nästan två extra timmar med sömn, härligt! Idag är det kryssning som gäller för min del. Mamma, lillebror och jag ska ta en tripp med Birka paradice. Ska bli riktigt mysigt. Stor bufé blir det nu till kvällen också, mums.
Dessvärre mår lillebror lite dåligt, men vi får hoppas att han mår bättre sen! Mamma är iaf iväg för att kika efter något på apoteket till honom. Hon är även och kollar på en kameraväska till mig som jag kikat på :) Så hittar hon en passande så  kommer min systemkamera med på båten och då blir det massa fina bilder när jag kommer hem imorgon eftermiddag.

Nu ska jag sminka och fixa lite.
Skriver mer innan jag beger mig.
Puss o Kram



Nu fick jag reda på att de inte hade någon aning om vilken väska mamma skulle välja till mig, trots att de har all information. Lite irriterande, tycker det känns rätt oproffisionellt. Men men, får åka in innan vi drar iväg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0