Good morning :)

Datumet: 2008-08-14 Tiden: 10:39:27

Syster var här och tog med sig en hel del av hennes grejer igår, eftersom hon flyttar, men hon tog även med sig något som var mitt: min skinnjacka. Och som toppen på isberget finns mina nycklar och min mobil i den tjusiga jackan.. lite väl klumpigt. Men men.. hon kommer iaf hem idag på dagen så.
Idag kanske det blir lite rensning på rummet inför den ommöblering jag har planerat att göra. Skönt att få sådant gjort ibland. Har säkert gått igenom mina låder hundra gånger om och det finns alltid något som man sparar som man slänger vid nästa tillfälle för man har insett att man inte fått någon användning för saken i fråga. Idag vill jag inte ha några sådana saker kvar, inte alls. Vad ska ni själva ha för er idag?

Nu ska jag iaf käka lite frukost :)
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0