Sunday

Datumet: 2008-08-31 Tiden: 11:22:45

God morgon bloggen :) Det blev lite Narnia för mig och pojkvännen igår. Konstigt nog höll han på att somna och vi såg aldrig klart på filmen. Så ja, en av mina uppgifter idag är att se klart den :) Gillar inte att lämna filmer halvklara trots att jag sett dem förr.

Ska göra idag lista:
Kolla klart Narnia
Se Gone baby gone - Nicoles hyrfilm som ska lämnas idag.
Städa lägenheten - Mamma kommer hem från France
Åka och handla lite gejer.
Plugga

Dessutom funderar jag på att börja springa på mornarna. Ska bara se hur resterande delen av min träning tar sin form denna termin men springa är något jag funderar på att börja göra. Börjar iaf halv sent tre dagar i veckan än så länge så kan ju utnyttja den tiden, iaf de dagar jag inte har någon annan träning :) Idag kanske det inte blir något av det då det känns som om jag vill få det andra gjort först, men sen så!

Ne som sagt - till Narnia!
Puss o Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0