God natt!

Datumet: 2008-02-05 Tiden: 22:48:49

Ska alldeles snart hoppa i säng, vilket jag vanligtvis gör vid 10 när jag börjar 8 dagen efter. Dock har jag idag setat och pluggat lite inför naturprovet på torsdag. Det kändes viktigt så jag tänkte att jag kunde offra någon timmas sömn. Börjar få lite mer hum om det hela nu iaf :)

Har egentligen varit sugen på att göra en design ikväll men tiden har inte räckt till. Har dock bestämt mig för att börja med detta och de som "bär" mina designer ska ha med mig på sin länk så andra kan hitta hit de också :)

394651-179
Såhär ser den ut tills vidare, ikonen som ska ligga under länkar.

Hoppas iaf att ni alla har haft en toppendag,
och tack för att ni läser/besöker min blogg :)
Sov så gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0