God natt

Datumet: 2008-02-19 Tiden: 22:23:47

Nu är det dags för mig att sova. Har ju trots allt skola imorgon :)

Det känns verkligen jätte kul att många är så intresserade av min designhjälp. Dessutom är ni så otroligt tacksamma vilket gör det hela roligare. Självklart är denna design hjälp även lärosam för mig!. Dock tar det en hel del tid ibland, vilket leder till att det kan ta tid till jag blir klar med just din design. Ska försöka se till att fixa ett system som gör alla små problem lite lättare, ni får helt enkelt stå ut med detta ett litet tag till :)

Ska som sagt sova nu iaf. Hoppas ni alla sover så gott, och drömmer sött!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.. ;)

2008-02-20 @ 15:18:38
URL: http://joohaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0