Hej allesammans!

Datumet: 2008-02-07 Tiden: 19:50:16

Har kommit hemma nu efter en lång dag :) "redovisningen" gick bra. Hade ju prov sen sista timmen också och det gick nog också bra. Dock var min lärare himla nonchalant, vilket var en aning irriterande. Frågade man vad han menade med en fråga kunde man få som svar "ja svenska borde ni kunna vid de här laget, så svårt kan det inte va". Ja men fan jag är i skolan för att lära mig, och lär inte lärarna ut det de anser att jag behöver då kan man ju undra vem som misslyckats?

Iaf. Träffade min gulliga pappa idag :) Satte oss på åhlens restaurang och tog en latte och en broshetta (stavas det så?) med parmaskinka, ur smaskig! Iaf var det jätte mysigt att träffa pappa, byta tankar och idéer och bara umgås. Saknar honom otroligt på detta avstånd. Skönt är ändå att nästa resa ner till Halmstad är inbokad :)

Nu ska jag nog fixa en design när jag ändå har lite tid över :)
Fortsätt beställa om ni vill ha en själv!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Hej =) Ja jag tänkte väl de..hihi. Haft en bra dag då? Ska ute en runda men jag skickade nårra bilds till dig på mejl....hej så länge

2008-02-07 @ 19:56:02
URL: http://www.sanni85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0