Lördag

Datumet: 2008-02-23 Tiden: 10:53:30

God morgon alllesammans :D



Fy så glad jag är!! Jag bara känner hur solen värmer mig när jag sitter här i datorstolen och jag nuter för fulla muggar! Har varit ute och promenerat klockan 9 imorse, och nu har jag ätit frukost precis. Idag är det min svullodag så det blev ett glas varm choklad till frukosten, mumsigt.

image224
Varm choklad och morgonfrilla :)

Snart ska jag in och duscha och göra mig iordning för sen ska nog jag och mamma iväg och kolla lite i affärer. Ska nog köpa väska och ett par skor tror jag. Senare ska jag träffa pojkvännen, och sen blir det kareoke kväll hemma hos mig så då kanske vi glider över hit :) Tycker bara att detta är en helt underbar start på lovet!

Vad ska ni ha för er idag? :)

Kram på er goa läsare!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Låter härligt! Du får lägga upp de du hittat på stan sen tycker jag! =D Själv ska jag först jobba o sen blir de "slumber party" i min lägenhet!! =D Ha en bra dag! kram

2008-02-23 @ 11:53:18
URL: http://pumpelumpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0