Fredag

Datumet: 2008-01-04 Tiden: 10:54:11

God morgon allesammans :)

Vaknade imorse utan att känna mig speciellt utvilad. Att somna var nämligen ett stort problem för mig igår! Lillebror skrek på mamma, syster städa på rummet och lampor var tända, så jag blev en aning frustrerad. Men upp kom jag iaf! Så fort man kommer ut och får den iskalla blåsten piskande i annsiktet så kvicknar man till en aning. Pinsamt nog höll jag på att somna in vid sista stationen innan avstigning på tåget imorse! Men nyss så tog jag en snabb kaffe rast iaf och sprang iväg för att handla. Sandy's latte är nog utan tvekan min räddning denna morgon!

Idag ska jag nog träffa pojvkännen. Får se vad vi hittar på. Kanske möter upp honom i stan, eller så är vi väl hemma hos någon av oss. Vad ska ni hitta på idag då?Trots kylan så tycker jag på något sätt om att vara ute i detta väder. Den iskalla luften tycker jag på något sätt tillför en ganska härlig energi ändå :)
När vi var hos farmor igår så var det fullt med snö där. Och det var sådan där mysig snö som knastrar när man gick i den, inte såndär blöt och slaskig, utan riktig kramsnö :) Blev otroligt sugen på att åka skidor måste jag erkänna! Har du åkt skidor någon gång?

Tjingilling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0