Fredag

Datumet: 2008-01-25 Tiden: 07:02:31

God morgon allesammans :) Har ni sovit gott?
Det har iaf jag gjort. Och var skapligt pigg när klockan ringde imorse. Just nu sitter jag och dricker rabarber grädd te och bara tar det lugnt :) Ska gå om ca 40 min och är inte långt från att vara klar.

Idag har jag spanska på morgonen, och vi ska nog diskutera resan till Barcelona (!!!!) och sen är det svenska och civil. Det roliga är att vi skulle ha slutat efter vår civil lektion, vilket hade varit klockan två, då vår religion blev inställd som var lektionen efter. Men min käre NO lärare gav oss en timmas lektion "utan extra kostnad", haha. Ja så jag slutar alltså runt tre idag.
Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra. Möjligtvis åka till din sko och klaga! Fy vad arg jag blev igår mins jag nu. Var på väg ner på ica och sen gick dragkedjan på mina skinnstövlar sönder :@ Det kändes inte kul må jag lova, så det måste jag göra något åt! Borde leta upp lagar som står för mina rättigheter, haha!

Hoppas ni får en super dag iaf :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0