God natt!

Datumet: 2008-01-14 Tiden: 00:25:31

God natt allesammans :)

Äntligen funkar min publicering som den ska, tack vare den mycket uppskattade hjälpen jag fick här från blogg.se
Som ni ser är det helt annorlunda design i bloggen, men så fort jag kommer hem ska detta återgärdas! Har nämligen den rikitga design koden sparad.på datan.  Höll på och trixade och fixade för att försöka återgärda problemet, vilket, som ni kanske förstår, inte gick så bra!
Är nu hemma hos pojkvännen och ska sova när som helst. Fick bara en liten energi kick så blev tvungen att skriva av mig. Dock känner jag hur tröttheten vilar bakom ögonen nu, men tur är väl de, så jag kan somna och komma upp ordentligt imorgon.
National Treasure var riktigt bra och underhållande! Har haft tur med filmval den senaste tiden! Den är iaf rekomenderad till er som gillar film med spänning!

Imorgon börjar jag vid nio och sen går jag i skolan till ca 3. Därefter ska jag till jobbet och ta hand om småtjejerna :) Hoppas på att inte få överdos med läxor denna vecka bara, vill hinna andas in skolluften lite till först :)

Men men, god natt till er som, likt jag, inte har kunnat somna än :)
Skriver ju imorgon igen, men tror de inte de blir ett morgon inlägg.
Ska dock föröska mig på mobilbloggning, får se hur det går!
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0