God natt!

Datumet: 2008-01-31 Tiden: 21:45:02

Nu är det dags för mig att göra mig iordning och hoppa i säng. Märkte dock nyss att mailen som står under profilbilden inte stämmer. Har ändrat det nu. Det ska nämligen vara punkt mellan kimmys och blogg. Ledsen, om det nu är någon som mailat.

Var det någon annan än jag som såg de klumpiga tjuvarna som tappade akvariumet i govlet? Seriöst, vad tänker folk med? Haha, för det första vad ska de med ett akvarium till? Och för de andra, om de nu planerar allt in i minsta detalj och var så nogranna, vad hände? Ne fy, bara pinsamt! Alla fiskar överlevde iaf!

God natt iaf, och sov så gott och dröm sött :)
Tack till er som läser min blogg.

image160
Bild från klassresan i 9:an. Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0