Onsdag

Datumet: 2008-01-02 Tiden: 11:49:34

Mitt nyår var helt underbar, kan nog inte ha varit mer nöjd. Var hemma största delen av kvällen och bara umgicks med de gäster vi hade. Vi åt en otroligt god tre rätters middag, sjöng kareoke och drack gott! Vid 10 tiden kom pojkvännen över och vid tolvslaget stod vi på balkongen och välkomnade det nya året. Därefter gick vi på en fest hos kusinens kompis, tillsammans med kusinen, syster och hennes kompis. Det var himla trevligt faktiskt. Skönt att komma iväg en stund på nyår, speciellt när det bara var 5 minuters promenad till stället vi skulle till. Vid 2 tiden rörde vi, jag och pojkvännen, oss hemmåt. Jag var en aning trött, men ändå inte så farligt då jag orkade med både annsiktstvätt, tanborstning och lite prat innan jag väl somna.

Igår blev det en (otroligt) dålig uppdatering. Vaknade med ont i magen och kände mig väldigt sugen på persisk mat så jag och pojkvännen kilade ner till en restaurang för att se om de hade öppet, trots den röda dagen. Det hade dem, men de öppnade inte förrns en halvtimma efter de att vi anlänt. Så vi återvände hem men gick tillbaka sedan i sällskap av syster och hennes vän.
Resten av dagen degade jag hemma. Vi skulle ha kollat på film senare mot kvällen med det var så otroligt mycket strul med sladdar och allt man kan tänka sig, så tillslut gick pojkvännen hem och jag gick och la mig.

Nu sitter jag på jobbet och har någon konstig ömhet över kroppen, det gör typ ont när jag kommer åt något. Och som vanligt när jag har ont så nojjar jag mig för det värsta! Haha, har setat och kollat på vårdguidens hemsida men finner inget. Någon som sa att det kanske var vätskebrist, men jag har ingen aning. Någon som vet? Kan säga att det inte är träningsvärk, har inte haft några träningar den senaste tiden.
Slutar vid halv 5 idag och därefter ska jag hem till moster då lillkusinen fyller år. Släkten kommer vara där så det blir mysigt.
Just nu är det lunchperiod på jobbet, vilket gör det väldigt lugnt. Själv ska jag och äta vid halv 1, så jag har nästintill inget att göra. Tänkte kanske kolla runt efter lite kläder på internett och kolla när "terminen" på friskis börjar för gympan, ska nämligen köpa gympakort istället flr gymkort som jag redan haft i 1 år tidigare. Vill testa något nytt :)

Ni får ha en toppendag iaf!

Ps: Håll ögonen öppna så ska jag försöka slänga in ett inlägg senare med bilder från nyår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt :)
Mna skulle vart med dig :)

2008-01-02 @ 13:05:11
URL: http://louiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0