Söndag

Datumet: 2008-01-20 Tiden: 11:13:17

God morgon alla glada :)
Är det inte helt underbart väder? Ja, för er som bor i stockholm iaf? resten kan jag ju inte svara för. Jag njuter för fulla muggar iaf, fylls av en sån otrolig glädje av sådant här väder!
Nu ska jag dessvärre sätta mig och lösa ett rättsfall som vi fått i hemprov tills på onsdag. Det hela går ut på att man ska ta reda på om/vad det föreligger för brott för alla deltagande plus bestämma straff... Intressant, såklart, men rätt mycket. Men det är bara bita ihop och köra på! Har ni något mysigt planerat för dagen?

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villken fin design :)

2008-01-20 @ 11:49:30
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0