And now I'm 18!

Datumet: 2008-07-20 Tiden: 11:19:06


Jag med min sminkning på födelsedagen (och nyfixat hår)

God morgon turteduvor :)

Min födelsedag igår blev helt fantastiskt så jag kan inte göra annat än att tacka alla som var där och firade den med mig! Fick massa fina presenter på det också, så mycket bättre än så kan det inte bli, eller hur? ;)
Vaknar upp till ett relativt välstadat hem också så det blir inte ens mycket städande för mig idag.

Idag fyller min söta syster 19 år så vi säger grattis till henne!
Jag, Sam och mamma gick och sjöng för henne i morse med den gamla hederliga frukosten på sängen. Av mig fick hon ett armband med 5 konturhjärtan som hängde runt om - riktigt tjusig om jag får säga det själv.

Idag ska jag göra lite nytta. Ska städa och dona och fixa på rummet - göra allt sådant som man inte orkar när man kommer hem från jobbet. Sen ska jag ladda upp alla bilder som jag skrivit om så mycket. Idag har jag tid för sådant :) Ni ska få se bilder från "kalasen" och även lite presentbilder.

Men först Guitarr hero med syster min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0