Grapes are great :)

Datumet: 2008-07-14 Tiden: 15:06:37

Där var jag allt förnurlig, tycker ni inte? ;)

Solen skiner utanför fönstret här på jobbet så jag ringde min vän Rosanna. Vi ska mötas upp när jag slutat och sätta oss och avnjuta en låda vindruvor i kungsträdgården i solen och bara snicksnacka.

Ringde och bokade tid inför lördagen också på Make up store. Fick presentkort där med sminkning och shopping för 500 kronor i julklapp och har inte använt den än. Tänkte då att lördagen blev ett perfekt tillfälle att utnyttja den på! Dock var tiden klockan 16 och gästerna kommer vid 18. Så ska jag ha den tiden så måste jag se till att ha verkligen allt färdigt innan jag kilar iväg, tiden är trots allt på en timma.

Kram :)

PS:
Har inge batteri på kameran dessvärre så det blir inga bilder. Snäll som jag är lånade jag nämligen ut laddaren till syster som kommer hem från Egypten idag. Kan notera att jag vägrar spegla mig samtidigt som henne. Kommer se ut som ett lik, hahhaha!

Kommentarer
Postat av: kim

tror att det heter grapes are great inte is :P hahahaha bubbel ska inte klaga mer du har en cool blogg :)

2008-07-15 @ 14:09:30
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0