Jobbveckan är igång

Datumet: 2008-07-07 Tiden: 12:20:49

Hej där!

Sitter på jobbet nu och det är relativt lugnt, men sen är det ju sommar också. Kan lova att det var svårt att komma i säng igår. Är mer eller mindre van med de sena filmkvällarna nu och de mysiga sovmornarna. Somnade gjorde jag iaf och vid 3 såg jag min älskling för sista gången på en vecka. Han åkte iväg med flyget vid 6 imorse och hade glömt solbrillorna hos mig så jag gick troget upp mitt i natten och ut på balkongen för att kasta ner dem ;) Känns lite tomt nu..

Jag tog endast en halvtimmes lunch idag så jag slutar redan vid halv 5. Skönt att inte råstarta på jobbet. Håller på med en ny försäljningsdesign där hemma också som ska göras klar ikväll så då kan ni få se resultatet utav det också. Jag vet även att jag har sagt att jag ska bli bättre med dagens klädsel och nu ska jag försöka sätta igång med bilderna igen! Som märkt så medför semestern ett och annat ;))

Uppdaterar mera sen!
Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0