Sun, sun and sun

Datumet: 2008-07-27 Tiden: 10:57:39


God morgon på er :)

Steg upp nästan likt en raket imorse för att påbörja dagen. Vem vill inte vara vaken i detta underbara väder?
Djurkyrkogården igår var en riktigt besvikelse. Man kanske borde ha gjort som resten av folket och se den när man var för liten för den så man också kunde få tycka att den var lite ball.

Hur som helst så ska jag iväg och sola&bada idag igen. Ja för det blev en del bad igår trots allt ;) Väskorna är packade och tidningen är med så jag är inprincip så gott som klar. Senare ska vi nog förbi efterrean och se om vi kan fynda lite och därefter är det bara hem för mig och packa. Flyget går trots allt vid 1 imorgon från arlanda så det blir skönast att ha packningen klar!

Hoppas iaf att ni får en underbar dag,
och inte råkar ut för värmeutslag! (där var jag allt fyndig ;))

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Härligt :)

2008-07-27 @ 21:18:11
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0