Sweet dreams

Datumet: 2008-07-08 Tiden: 22:28:25

Nu har jag setat och fixat med en design sen klockan 9. Den är så gott som klar och upplagd på köparens blogg. Dock vill jag vänta med att ge ut hennes blogg innan hon kollat igenom och känner att hon är helt och hållet nöjd.

Jag är dock riktigt nöjd, både med hennes design och min nya ikon.

Vad tycks? Själv känner jag att den både är diskret och stilrenare än den andra. Ni som har en ikon av mig, säg till så kan jag hjälpa er att byta ut den till denna. Har även bestämt att ha ny placering på själva ikonen i vinnares och köpares bloggar, och det passade sig riktigt snyggt!

Nu ska jag dock sova. Vill inte under några omständigheter alls försova mig imorgon igen.
Är du sugen på att köpa en design? Kika in här

Sov så gott nu och så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fia svarar

Jag åt hamburgare förut,men vet inte vad det beror på att jag slutat. Inge gott längre bara.

2008-07-08 @ 22:54:40
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0