Time for lunch

Datumet: 2008-07-10 Tiden: 11:24:41

Hej på er och god morgon på er som precis vaknat :)
Själv har ja ju varit vaken sen klockan 6 imorse och ska snart kila iväg på lunch - hungrig som bara den! Ska äta samma goda sallad som igår så jag ser verkligen fram emot lunchen, haha. Skönt med långhelg efter denna dag iaf. Har dock inte packat än så måste göra det ikväll. Har även planerat att gå förbi Belle och se om de har de skorna som gick sönder för mig här inne i stan i min storlek, annars kanske jag åker förbi Solna. Har trots allt tillgodokvitto så det är lika bra att använda den nu under deras stora rea - om jag hittar något dvs.

Tar bara en halvtimmas lunch idag så slutar vid halv 5.
Skriver mera sen.
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0