vacker, vackrare, vackrast!

Datumet: 2008-07-03 Tiden: 00:15:17


Idag tog Sam med mig till ett helt underbart ställe. Måste säga att det iaf defenetivt är stockholms finaste av det jag har sett. Försökte ta en hel drös med bilder men dessvärre dog kameran tillslut ;/ En del bilder blev det iaf så det får jag vara glad över! Med den vackra himmel vi har dessa dagar blev nog detta ställe vackrare än någonsin. Det är som en oändlig trädgård med utsikt likt bilden ovan. Lovar att komma upp med fler bilder sen!

Vi har hyrt bilen nu iaf så det är riktigt skönt. Imorgon bär det av till Västerås där vi ska strosa omkring och kanske shoppa lite också på det! Skönt att vara i någon annan stad än bara Stockholm och göra det. Har nu hämtat de nya jeansen och köpte ett till par samt en almenacka som jag är så förbaskat nöjd med! Ska visa upp allt detta senare.

Kanske hinner skriva något imorgon innan jag far iväg, ska försöka med det iaf!
Hoppas ni alla sover så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0