Jag har en förklaring

Datumet: 2008-06-29 Tiden: 23:32:33

Jag har helt enkelt knappt varit hemma idag vilket har resulterat i denna dåliga uppdatering. Sam och jag kollade ju på film igår och han somnade in vid 3 tiden (vilket för övrigt var 2 gången han somnade innan mig) och då gick vi och la oss och ställde klockan på 12. Vi vaknade upp, gjorde oss iordning och tog en promenad till outlet. Har köpt 2 par skor idag :)) Underbara skor!! Efter shoppingen promenerade vi hem, jag åt, sen bar det av till Kista och därefter hem till Sams kompis för att kolla på matchen där Spanien blev Europas segrare.


Nu är jag iaf hemma och här ska ni få se mina nya älsklingar :)(klickbara)
   


Köpte även denna bok som man knappt vill lägga undan när man har börjat läsa den. Kommer defenitivt bli något som jag bär med mig var som helst, när som helst. Nästan så att jag längtar efter att gå och lägga mig :)

Nu ska jag spendera lite tid med syster som är hemma idag! haha. Det är inte så vanligt längre vill jag lova.

Sov så gott så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0