God natt!

Datumet: 2008-03-03 Tiden: 21:55:19

Efter jobbet så var det bara hem och vända för min del. Gick på ett dans pass på friskis med N. Det var rätt kul faktiskt, men inget likt mina vanliga dansklasser. Kom i alla fall hem för ett tag sen, stoppade i mig något att äta, och nu sitter jag här med en kopp te av smaken peach mango, jummy!

Ska väl inte vara vaken någe länge till. Ska upp strax över sex imorgon och har simning första passet :) Nu känns det verkligen som jag håller igång, och det är riktigt härligt faktiskt!

Det kändes lite halvsegt i skolan idag, men det kanske inte är så konstigt för första dagen. Det sköna är dock att jag endast har ca två veckor kvar innan mitt "3 veckors" lov börjar. Har nämligen tagit ledigt ons och tors vecka 12 för att åka ner till Halmstad till pappa i en vecka. Därefter kommer jag hem och då är det ju påsklov. Sen när påsklovet är slut är det Barcelona som gäller :D! Åker tidigt samma måndag som vi börjar igen. Så kan nog med ganska stor säkerhet klara av dessa veckor som är kvar. Vad har ni haft för er idag då?
Nu ska jag iaf hoppa ner i sängen och sussa..
Hoppas ni sover så gott iaf!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0