Hej bloggen!

Datumet: 2008-03-06 Tiden: 16:39:41

Som ni märker är uppdateringen väldigt dålig för tillfället. Jag velar nämligen fram och tillbaka om jag ska byta bloggsite eller inte, beklagar för detta. Jag skriver just nu fler inlägg på min blogg på tjejsajten. Jag har bestämt mig för att testa på detta ett tag men ändå ha kvar denna blogg. Detta för att jag inte har bestämt mig helt än, och vill kunna komma tillbaka till denna om jag ångrar mig.

Design är något som jag kommer fortsätta hålla på med. Är du osäker på var du ska skriva om du vill ha en design så maila istället, eller lägg till mig på msn på : [email protected]

Ni är iaf varmt välkomna att kika in på min sida på:
www.kimmy.tjejsajten.se

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0