Chai burken

Datumet: 2008-09-04 Tiden: 18:20:27


Hejsan svejsan folket :)
Imorse försov jag mig och då jag skulle ut och söka jobb prioriterade jag utseendet framför bloggen imorse, man ville ju se lite välvårdad ut! Som sagt har jag sökt jobb idag. Har lämnat ut sammanlagt 18 cvn. Det känns riktigt bra faktiskt. En del mer intresserade än andra som hade fulsatt. Känner mig dock riktigt stolt att jag tagit tag i detta :)
Efter några timmar på stan blev det en fika i solna. Självklart blev det deras goda chai latte som ni även kan skåda på bilden ovan. På bilden är det dock pulver burken som jag blev tvungen att köpa med hem :) Fick även ut 2 cvn där med! Nu får jag hoppas på att någon hör av sig annars blir det ut på banan igen!

Nu är jag hemma för att ta det lugnt resten av kvällen. Massa mysiga program väntar och sen är det ju heroes ikväll och det kan jag ju inte bara missa!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Duktigt! Du får säkert napp snart, det brukar ge resultat att dela ut så där många. :)

2008-09-04 @ 20:04:56
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0