chai latte

Datumet: 2008-09-02 Tiden: 18:14:43


Hello :)
Kom hem rätt sent med tanke på när jag slutade. Sam smsade och frågade om vi skulle ta en fika när vi båda hade slutat. Sagt och gjort, ett tag senare kunde man hitta oss på övervåningen i Espresso house i Solna. Gillar den där lilla övervåningen. Något annat jag gillar är deras otroligt goda chai latte. jummy! Aldrig smakat den tidigare och deras chaismak kom från pulver vilket är något nytt för mig. Starkt rekomenderad var den iaf. Vi beställde iaf in en s.ka nyttig muffins att dela på, men hur nyttig den egentligen är kan man ju spekulera kring.

Något som däremot inte är nyttigt är våra matställen i skolan! Nästan så man måste se till att prata med någon för det stör mig. Idag hade vi nämligen fått ett nytt matställe, och gissa vad, det var en pizzeria!! 3 pizzerior, 1 max, och ett blandställe där 70% är onyttigt. Detta är alltså 5 ställen av 8. De två normala matställerna som är kvar av de tre serverar knappt god mat heller... Ja just nu stör detta mig!

Syster är här nu iaf så det blir film och spenatsoppa nu :)
Puss o Hej!

Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

Gott med Latte, nu blev jag genast sugen !

2008-09-02 @ 19:09:48
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0