four years ago

Datumet: 2008-09-28 Tiden: 11:42:09


God morgon gott folk :)
Hoppas ni hade en trevlig lördag, min blev super. Investeringsmötet hölls av far min och det gav mig en hel del insikt i det hela. Efter mötet mötte jag ju upp pojkvännen min. Vi åkte till Mariatorget där vi gick och åt pizza! That's right, jag åt pizza. För första gången på 4 år faktiskt. Sam har tjatat om det så länge så det blev liksom en del av hans födelsedagsfirande :) Sen fick han ju present också, såklart.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske följer jag med mamma på en promenad nu och tar med mig kameran. Har inte riktigt bestämt mig än. Dessutom kanske jag skulle träffa pappa och lillebröderna, men vet inte om de kan än. Jaja, we will see.

Ha det gött! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

guud, vem har gjort din design + header? skitsnyggt verkligen! :D

2008-09-28 @ 13:31:35
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0