Just a ordinary friday

Datumet: 2008-09-19 Tiden: 07:30:12

God morgon bloggen! Hoppas ni alla har sovit gott. Jag sov riktigt bra faktiskt, trorts massa konstiga drömmar. Minns jag rätt så drömde jag om min student som, i drömmen, låg runt hörnet och jag hade ingen klänning! Haha, det var lite ångest dröm men nu är jag vaken iaf och har insett att jag har god tid på mig :)
Skolan löper fram till klockan 14.10 idag, som vanligt. Och sen har jag faktiskt inte något inskrivet i allmenackan, inte än iaf. Dyker inget upp så blir det nog att kolla på nästföljaren av The bourne identity. Första var ju riktigt bra så :)

Ne nu måste jag röra mig bort från datorn.
Ha en bra dag. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0