The love guru

Datumet: 2008-09-22 Tiden: 11:30:31

Ja, jag blev hemma idag. Kände att det blev bäst så helt enkelt. När jag var nere vid tåget för att lämna lite grejer till Shillo så kände jag ännu tydligare att jag inte kände mig speciellt kry. Nu håller jag iaf på fixar lunch, för tur som jag har det är jag inte magsjuk :) (måste ju finna det bästa i alla stunder).

Nog pratat om mig. Har precis kollat på filmen The love guru och den får väl en 3 av 5 skulle jag tro. Det är ju en komedi, men jag skrattade inte speciellt mycket. Handlingen ganska typisk och inget som direkt fastnar. Dock var den helt okej och det var inte så att man ville stänga av den efter halva. Sen kanske den blev tråkigare för att jag såg den själv också. Ingen som kan smittas med sitt skratt ;) Sen får den självklart ett extra plus i kanten för Jessica Alba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0