Todays outfit

Datumet: 2008-09-18 Tiden: 15:13:56


Tröja Vero Moda, Mössa H&M, Jeans Crocker, Halsband Guldfynd, Skinnjacka Gamla Stan

Hej allesammans! Hoppas er dag har varit super :) Min har faktiskt varit riktigt härlig. Inte nog med att jag lyckades fixa internett imorse, efter det talade jag med far min och Helena och jag ska äntligen gå in med mina undansparade investeringspengar, whoohoo! Som toppen på det fick jag sms från min vän Ediba om att hon kunde skjutsa mig till skolan :) Ibland bara flyter saker på! Sökte några jobb iaf så får hoppas att flytet hänger med där också.

Nu är jag bara hemma och tar det lugnt. Ska fixa det där med investeringen och kolla lite på tv. Nicole kommer om ett tag också :) Puss o Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0