Sunset

Datumet: 2008-08-11 Tiden: 15:07:00


Bild från Halmstad från en kväll nere på stranden när himlen var sådär extra vacker. Sam tog denna bild på mig och anledningen till att det ser ut som att jag dansar någon typ av folkdans är för att jag precis hoppade undan en våg som tog sin fart mot mina fötter. Älskar att se på solnedgångar vid vatten, det passar så fint in med den vackra omgivningen, och så reflekteras det så underbart!

Snart kommer Sandra hem och då ska det plockas lite på hennes rum. Senare blir det nog iväg för att göra den där saken som jag skrev om tidigare. När det är gjort får ni veta vad det är :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: veronica

svar: aa verkligen. Nej, men jag heller inte gjort så mycket idag. men ibland är det skönt att bara ta det lugnt. :)

Ha en bra dag. :)

2008-08-11 @ 15:19:40
URL: http://vgl.blogg.se/
Postat av: Ediba

Kimmy har saknat dig din fåne! :D

Love you my friend <3

2008-08-11 @ 20:37:03
URL: http://thesuryoye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0